
Ce te va ajuta să ai succes:
- Studii superioare (profilul juridic constituie un avantaj)
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel de comunicare și scriere avansată
- Bune abilități de negociere și comunicare orală și scrisă
- Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții
- Bună organizare și atenție la detalii
- Abilități de operare PC (cunoașterea pachetului MS Office constituie un avantaj)
Cum vei contribui:
- Vei oferi clienților informații despre serviciile companiei
- Vei asista clienții existenți și potențiali în domeniul actelor românești
- Vei identifica nevoile clienților și le vei recomanda cele mai potrivite soluții
- Vei negocia și încheia contracte
Crezi că te potrivești? Iată ce îți oferim:
- Echipă profesionistă și prietenoasă
- Condiții de lucru excelente într-un birou amplasat în centrul orașului
- Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță în raport cu efortul depus
- Dezvoltare personală și perspectiva unei cariere de succes
- Training de inițiere, unde vei afla tot ce ai nevoie pentru a face performanță