+373 22 005-555
Str. Ismail, 98/4 +373 22 005-555
Ro Ru
Documente.md

Recunoaşterea hotărârilor judecătoreşti emise de Republica Moldova în România

Programare pentru consultare la birou
Dreptul de ședere în Uniunea Europeană
Dreptul de ședere în Uniunea Europeană
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Asigurare și tratament european
Asigurare și tratament european
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Oportunitate de a studia la universități europene
Oportunitate de a studia la universități europene
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Recunoaşterea hotărârilor judecătoreşti emise de Republica Moldova în România

Toți cetățenii români care au reședința permanentă în străinătate sau în țară trebuie să înregistreze hotărârile judecătorești primite. Întrebarea se referă la deciziile luate în Moldova și România.

Ofertă centrului unic de documente

Compania Documente.md oferă consultații persoanelor private cu privire la orice aspecte legate de înregistrare a deciziilor judecătorești și recunoașterea acestora. Asistența profesională este asigurată de specialiști calificați, cu o vastă experiență practică.

Vă vom ajuta să recunoașteți hotărârile în fața Tribunalelor Române. Recunoașterea deciziilor se efectuează de către Tribunalul ultimului loc de reședință al clientului în România sau de Tribunalul București, dacă persoana a locuit în străinătate.

Condiții pentru recunoaștere

Pentru ca documentele depuse să fie recunoscute de Tribunal, este necesar:

Pentru a rezolva problema recunoașterii, se depun anumite documente. Va trebui să prezentați:

Specialiștii companiei Documente.md vor oferi asistență profesională în procedura de recunoaștere a hotărârii judecătorești. Dacă decizia instanței privește un copil minor, atunci perfectarea unui document românesc este imposibilă fără o recunoaștere ulterioară.

Ajutorul profesioniștilor

Procedura de recunoaștere implică prezentarea anumitor documente. Toată documentația depusă trebuie perfectată în modul corespunzător și în conformitate cu modelul stabilit.

Specialiștii noștri cunosc în detaliu toate normele procesului de recunoaștere și vor putea ajuta la nivel profesional. Deciziile instanțelor naționale sunt valabile teritorial. Acestea fac parte din ordinea juridică care este valabilă într-un anumit stat. Cu toate acestea, o hotărâre străină nu are niciun efect juridic în străinătate.

O decizie judecătorească este împuternicită juridică într-un alt stat dacă legile actuale ale altei țări recunosc decizia unei instanțe străine. Deciziile sunt recunoscute pe baza principiului reciprocității. Acesta este motivul pentru care este important să obțineți recunoașterea hotărârii judecătorești.

Specialiștii companiei au toate cunoștințele necesare în pregătirea diverselor documente. Tribunalul Român trebuie să verifice competența instanței care a luat decizia. În același timp se respectă toate drepturile necesare. Specialiștii centrului unic vă vor ajuta să parcurgeți procedura de recunoaștere fără complicații sau întârzieri.

Merită să ne contactați pentru ajutor și să primiți consultații detaliate dacă vă este frică de fraudă în această chestiune. Vă sfătuim să nu contactați companii a căror reputație este dubioasă. Centrul nostru garantează securitate și asistență juridică pentru fiecare client.

Noi practicam:

Specialiștii noștri știu că orice procedură și proces de perfectare necesită cea mai mare responsabilitate. Noi:

În centrul nostru lucrează o echipă bine coordonată de profesioniști, întotdeauna gata să vă ajute. Dacă trebuie să obțineți recunoașterea hotărârii judecătorești, înscrieți-vă pentru o consultație a specialistului nostru.

Puteți folosi sfaturile specialiștilor noștri sau puteți emite o procură pentru juristul companiei. Ajutorul profesional nu este niciodată inutil. Doriți să evitați problemele? Nu aveți timp să depuneți documentele? Vom face totul în locul dumneavoastră. Veți fi mulțumit de calitatea serviciilor noastre.

Dacă mai aveți întrebări, vă rugăm să sunați la numărul de telefon indicat pe site-ul centrului nostru. Vom încerca să răspundem la ele în timpul orelor de lucru.

Articolul a fost util?
Evaluări totale: .
Evaluarea dvs.: .
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Youtube
Video Preview Documente.md este o Companie juridică — Operator de date cu caracter personal Video Preview Obține Cetățenia Română cu Documente.md — Simplu, Rapid și Sigur!
FAQ

Întrebări frecvente

Cît timp trebuie de așteptat pentru a primi pașaportul român?

După obținerea actelor de stare civlă, pașaportul se poate obține în 14 zile pentru pașaport biometric, valabil 5 ani, sau 2 ore pentru pașaport simplu temporar, valabil doar 1 an.

Am auzit că persoanele (născute dupa 19xx, din zona ABC, etc.) redobândesc cetățenia română mai repede?

Din câte cunoaștem, nu există nici un criteriu legal sau oficial de prioritate a acordării cetățeniei române. Aceste informații fie sunt doar zvonuri, fie doar anumite presupuneri, fără nici o bază care să le adeverească.

Când se depune jurământul de credință față de România?

În termen de 3 luni de la data comunicării ordinului președintelui ANC de acordare sau redobândire a cetățeniei române, persoanele care dobândesc sau redobândesc cetățenia română vor depune jurământul de credință față de România.

Momentan mă aflu în străinătate. Pot face pașaport român în țara în care mă aflu?

Da. Pașaportul român se perfectează la orice Consulat al României din străinătate. Detalii puteți găsi pe siteul fiecărui consulat. (de ex. pentru Trieste: trieste.mae.ro)

Care sunt taxele consulare pentru transcrierea certificatelor de naștere și a celor de căsătorie?

Puteți găsi aici o listă a taxelor consulare: mae.ro

Am apărut în ordinele ANC, acum ce fac?

După apariția în ordinul ANC, trebuie să depuneți jurământul în termen de 3 luni. Pentru aceasta trebuie să vă programați la orice Ambasadă/Consulat.

Dacă ați solicitat stabilirea domiciliului în România, veți depune jurământul la sediul ANC din București, iar cei de la ANC vă vor progama automat pentru depunerea jurământului la București.

Dacă ați solicitat stabilirea domiciliului în străinătate, trebuie să vă programați pentru depunerea jurământului la cea mai apropiată Misiune Diplomatică a României, în funcție de regiunea unde sunteți domiciliat actualmente.

Dacă o persoană care deține cetățenia română cu viză de reședința în România, a decedat, soțul/soția (care la fel deține cetățenia cu reședința în România), poate beneficia de un ajutor social din partea statului român?

Statul Român acordă un ajutor material de înmormântare. Găsiți câteva detalii aici: evz.ro

La căutare pe site, apare o altă persoană cu același număr la dosar. Pot exista două persoane cu același număr al dosarului?

Pot exista două persoane cu număr identic al dosarului, dacă dosarele au fost depuse în ani diferiți. Dacă dosarul pe care îl găsiți a fost depus în același an, e posibil să fie o greșeală și vă sfătuim să vă adresați la ANC pentru a lămuri situația, și eventual, pentru a afla numărul corect al dosarului.

Cum aș putea obține certificat de naștere și căsătorie român?

Echipa Documente.md vă oferă asistență la procesul de transcriere al actelor de stare civilă (certificat de naștere/căsătorie) în Registrul de stare civilă al României, pentru mai multe detalii puteți accesa siteul nostru la rubrica Cetățenie Română, Transcrierea actelor de stare civilă.

Am certificat de naștere și căsătorie român, dupa care am divorțat in Republica Moldova, ce fac acum?

Pentru România nu există certificat de divorț sau deces, aparte, ci se aplică 2 ștampile pe verso la certificatul de naștere sau căsătorie, precum că persoana în cauză sa căsătorit și respectiv a divorțat sau a decedat.

Echipa Documente.md vă oferă asistență la procesul de aplicare a mențiunilor de căsătorie și divorț/deces la Primăria Sector 1 București sau la alte Primării de pe teritoriul României.

Cum pot obține support material pentru copii, din România?

În cazul când sunteți cetățeni români și sunteți stabiliți cu domiciliul în România, procedura pentru a primi suport material (alocație) este foarte simplă și găsiți detalii pe siteul nostrul, sau ne puteți contacta pe numerele de telefoane afișate acolo.

În cazul când nu aveți domiciliul stabilit în România, trebuie să vă perfectați cartea de identitate română (buletin), după care se poate de perfectat alocația pentru copii minori. Echipa Documente.md vă oferă consultanță și asistență în vederea obținerii alocațiilor și indemnizațiilor oferite copiilor minori, precum și deschiderea contului bancar și eliberearea ulterioară a cardului în decurs de 14 zile, pentru persoanele ce dețin buletin român de identitate. Echipa Documente.md vă poate oferi și consultanță în vederea perfectării buletinului de identitate.

Documente.md Logo
Doresc să fiu apelat
Sunteți interesat de obținerea actelor românești? Solicitați un apel.
© 2024 Documente.md
Designed with by Sequoia Digital