+373 22 005-555
Str. Ismail, 98/4 +373 22 005-555
Ro Ru
Documente.md

Certificat de rezidență

Programare pentru consultare la birou
Dreptul de a te afla legal în UE 180 de zile pe an
Dreptul de a te afla legal în UE 180 de zile pe an
Dreptul de a obține un permis de ședere pe teritoriul UE pe bază unui contract oficial de muncă
Dreptul de a obține un permis de ședere pe teritoriul UE pe bază unui contract oficial de muncă
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Asigurare și tratament european
Asigurare și tratament european
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Oportunitate de a studia la universități europene
Oportunitate de a studia la universități europene
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a obține rapid Visa E-2 în SUA
Dreptul de a obține rapid Visa E-2 în SUA
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...

Certificatul de rezidență al Republicii Moldova este eliberat de inspectoratul fiscal

Cea mai problematică întrebare care apare în cursul diferitelor procese civile este colectarea de documente. Pentru a facilita această procedură, mulți oameni raționali solicită ajutor profesional de la companii care oferă asistență juridică. Centrul unic de documente Documente.md este, de asemenea, specializat în acest domeniu, ajutând cetățenii și organizațiile individuale în colectarea și pregătirea diverselor documente.

De exemplu, clienții ne contactează adesea cu o cerere de asistență în obținerea unui certificat care să confirme rezidența Republicii Moldova a unei anumite persoane sau a unei întreprinderi întregi.

De ce ai nevoie de certificat

În jurisprudență, o confirmare de rezidență (sau certificat) este un document care confirmă faptul că o persoană sau o organizație comercială de pe teritoriul Republicii Moldova este rezident fiscal. Adică, acest document ajută la evitarea dublei impozitări. În plus, acest certificat indică locația reală a cetățeanului și are, de asemenea, o serie de alte funcții neoficiale. De obicei certificatul de rezidență este solicitat să fie prezentat de către bănci sau companii străine pentru a se asigura că o întreprindere sau o anumită persoană se află într-adevăr pe teritoriul Moldovei. Certificatul de rezidență al Republicii Moldova este eliberat de inspectoratul fiscal. Conform regulilor, solicitantul trebuie să primească documentul în termen de trei zile de la data depunerii cererii. Însă obstacolele birocratice încalcă adesea programul standard.

Juriștii cu experiență ai companiei Documente.md sunt întotdeauna gata să ofere asistență la obținerea unui certificat de rezidență.

Procedura de obținere a certificatului

Imediat după ce clientul solicită asistență juridică, specialiștii noștri se implică în proces. Pentru a obține un document, trebuie să se efectueze următorii pași:

Lista documentelor care trebuie pregătite pentru a obține un certificat de rezidență:

  1. Cererea clientului în formă liberă.
  2. Certificatul care să ateste că persoana concretă nu are datorii față de buget. De obicei, acest fapt este verificat de organizația fiscală.
  3. Copia a documentului privind înregistrarea întreprinderii (dacă persoana face afaceri în Moldova).
  4. Copia contractului cu nerezidentul.

Specialistul companiei Documente.md, în baza documentelor enumerate și a unei procuri, va depune o cerere la inspectoratul fiscal și apoi va primi un certificat. Conform normelor legale internaționale, certificatul de rezidență trebuie legalizat cu apostilă, dacă clientul are nevoie de el pentru a-l prezenta în țările europene.

Important: Deținerea unui astfel de certificat este vitală pentru o afacere de succes. Prin urmare, pentru a evita probleme, merită să aveți grijă să pregătiți un astfel de document în prealabil.

Avantajele cooperării cu compania Documente.md

Astăzi, compania noastră este considerată lider pe piața serviciilor juridice. După ce și-a început activitatea în acest domeniu în anul 2007, organizația a demonstrat în mod constant succes. Datorită muncii bine coordonate a unei echipe de profesioniști reali, compania noastră și-a câștigat o reputație pozitivă. Clienții ne contactează pentru că la Documente.md vor găsi întotdeauna:

Specialiștii noștri competenți sunt întotdeauna gata să ofere alte tipuri de serviciile, care sunt reflectate în catalogul companiei. Trebuie remarcat faptul că în fiecare zi echipa de specialiști își perfecționează munca, iar gama de servicii oferite de Documente.md se extinde constant. Este simplu să contactați consultanții noștri — pentru aceasta trebuie să apelați la call-centrul companiei sau să trimiteți un e-mail. Pentru noi, problemele clientului sunt problemele noastre. Și suntem gata să facem tot posibilul pentru a le rezolva cu succes.

Articolul a fost util?
Evaluări totale: .
Evaluarea dvs.: .
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Youtube
Video Preview Obține Cetățenia Română cu Documente.md — Simplu, Rapid și Sigur! Video Preview Documente.md este o Companie juridică — Operator de date cu caracter personal
FAQ

Întrebări frecvente

Cît timp trebuie de așteptat pentru a primi pașaportul român?

După obținerea actelor de stare civlă, pașaportul se poate obține în 14 zile pentru pașaport biometric, valabil 5 ani, sau 2 ore pentru pașaport simplu temporar, valabil doar 1 an.

Am auzit că persoanele (născute dupa 19xx, din zona ABC, etc.) redobândesc cetățenia română mai repede?

Din câte cunoaștem, nu există nici un criteriu legal sau oficial de prioritate a acordării cetățeniei române. Aceste informații fie sunt doar zvonuri, fie doar anumite presupuneri, fără nici o bază care să le adeverească.

Când se depune jurământul de credință față de România?

În termen de 3 luni de la data comunicării ordinului președintelui ANC de acordare sau redobândire a cetățeniei române, persoanele care dobândesc sau redobândesc cetățenia română vor depune jurământul de credință față de România.

Momentan mă aflu în străinătate. Pot face pașaport român în țara în care mă aflu?

Da. Pașaportul român se perfectează la orice Consulat al României din străinătate. Detalii puteți găsi pe siteul fiecărui consulat. (de ex. pentru Trieste: trieste.mae.ro)

Care sunt taxele consulare pentru transcrierea certificatelor de naștere și a celor de căsătorie?

Puteți găsi aici o listă a taxelor consulare: mae.ro

Am apărut în ordinele ANC, acum ce fac?

După apariția în ordinul ANC, trebuie să depuneți jurământul în termen de 3 luni. Pentru aceasta trebuie să vă programați la orice Ambasadă/Consulat.

Dacă ați solicitat stabilirea domiciliului în România, veți depune jurământul la sediul ANC din București, iar cei de la ANC vă vor progama automat pentru depunerea jurământului la București.

Dacă ați solicitat stabilirea domiciliului în străinătate, trebuie să vă programați pentru depunerea jurământului la cea mai apropiată Misiune Diplomatică a României, în funcție de regiunea unde sunteți domiciliat actualmente.

Dacă o persoană care deține cetățenia română cu viză de reședința în România, a decedat, soțul/soția (care la fel deține cetățenia cu reședința în România), poate beneficia de un ajutor social din partea statului român?

Statul Român acordă un ajutor material de înmormântare. Găsiți câteva detalii aici: evz.ro

La căutare pe site, apare o altă persoană cu același număr la dosar. Pot exista două persoane cu același număr al dosarului?

Pot exista două persoane cu număr identic al dosarului, dacă dosarele au fost depuse în ani diferiți. Dacă dosarul pe care îl găsiți a fost depus în același an, e posibil să fie o greșeală și vă sfătuim să vă adresați la ANC pentru a lămuri situația, și eventual, pentru a afla numărul corect al dosarului.

Cum aș putea obține certificat de naștere și căsătorie român?

Echipa Documente.md vă oferă asistență la procesul de transcriere al actelor de stare civilă (certificat de naștere/căsătorie) în Registrul de stare civilă al României, pentru mai multe detalii puteți accesa siteul nostru la rubrica Cetățenie Română, Transcrierea actelor de stare civilă.

Am certificat de naștere și căsătorie român, dupa care am divorțat in Republica Moldova, ce fac acum?

Pentru România nu există certificat de divorț sau deces, aparte, ci se aplică 2 ștampile pe verso la certificatul de naștere sau căsătorie, precum că persoana în cauză sa căsătorit și respectiv a divorțat sau a decedat.

Echipa Documente.md vă oferă asistență la procesul de aplicare a mențiunilor de căsătorie și divorț/deces la Primăria Sector 1 București sau la alte Primării de pe teritoriul României.

Cum pot obține support material pentru copii, din România?

În cazul când sunteți cetățeni români și sunteți stabiliți cu domiciliul în România, procedura pentru a primi suport material (alocație) este foarte simplă și găsiți detalii pe siteul nostrul, sau ne puteți contacta pe numerele de telefoane afișate acolo.

În cazul când nu aveți domiciliul stabilit în România, trebuie să vă perfectați cartea de identitate română (buletin), după care se poate de perfectat alocația pentru copii minori. Echipa Documente.md vă oferă consultanță și asistență în vederea obținerii alocațiilor și indemnizațiilor oferite copiilor minori, precum și deschiderea contului bancar și eliberearea ulterioară a cardului în decurs de 14 zile, pentru persoanele ce dețin buletin român de identitate. Echipa Documente.md vă poate oferi și consultanță în vederea perfectării buletinului de identitate.

Documente.md Logo
Doresc să fiu apelat
Sunteți interesat de obținerea cetățeniei Republicii Moldova? Solicitați un apel.
© 2024 Documente.md
Designed with by Sequoia Digital