stabilirea-domiciliului-temporar-sau-permanent-in-republica-moldova
Stabilirea domiciliului temporar sau permanent în Republica Moldova
Programare pentru consultare la birou
Dreptul de a te afla legal în UE 180 de zile pe an
Dreptul de a te afla legal în UE 180 de zile pe an
Dreptul de a obține un permis de ședere pe teritoriul UE pe bază unui contract oficial de muncă
Dreptul de a obține un permis de ședere pe teritoriul UE pe bază unui contract oficial de muncă
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Asigurare și tratament european
Asigurare și tratament european
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Oportunitate de a studia la universități europene
Oportunitate de a studia la universități europene
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a obține rapid Visa E-2 în SUA
Dreptul de a obține rapid Visa E-2 în SUA
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...

Stabilirea domiciliului temporar sau permanent în Republica Moldova

Procesele active de migrație sunt una dintre caracteristicile principale ale societății moderne. Unii oameni își schimbă locul de trai pe motive familiale, alții se mută în căutarea unui loc de muncă mai bun și alții — în speranța că vor găsi condiții de trai mai confortabile. De exemplu, recent, mulți cetățeni străini s-au arătat interesați de Republica Moldova. Dorind să obțină legal cetățenia Republicii Moldova, aceștia se adresează la organizațiile care pot contribui la pregătirea și perfectarea documentelor. Astăzi, pe piață acestui tip de servicii își desfășoară activitatea mai multe companii, astfel încât alegerea unei companii de încredere nu este tocmai atât de ușoară.

Compania „Documente.md”: Siguranță și Calitate Garantată

Mulți străini care au decis să se mute temporar sau definitiv cu traiul în Republica Moldova, apelează la profesioniștii de la compania „Documente.md”. Această alegere este justificată de o serie de avantaje pe care le oferă cooperarea cu această agenție.

  • În primul rând, reputația acestei companii este confirmată de numeroase referințe pozitive de la clienții care au beneficiat de sprijin profesional în obținerea cetățeniei Republicii Moldova.
  • Al doilea avantaj este că de-a lungul anilor compania „Documente.md” a acumulat o experiență bogată în acest domeniu de servicii. Cunoașterea nuanțelor pieței ajută specialiștii să găsească soluții optime, benefice pentru ambele părți.
  • Al treilea avantaj este gama largă de servicii prestate. Organizația se concentrează pe acordarea de asistență persoanelor din țările CSI și cetățenilor Republicii Moldova. Încercând să țină pasul cu tendințele timpului, activitatea companiei este în permanență supusă unei continue optimizări, iar lista serviciilor se extinde mereu.

Este evident că lista meritelor permite să estimăm corect atât potențialul organizației, cât și perspectivele cooperării cu aceasta. Desigur, servicii similare sunt oferite și de alte organizații, dar „Documente.md” are propriile sale atuuri, atractive pentru clienți.

Deosebirea de firmele concurente

Atitudinea respectuoasă față de toți clienții este principiul de bază în activitatea companiei Documente.md. Angajații companiei sunt mereu gata să asculte cu atenție orice persoană care a solicitat ajutor, să pătrundă în esența problemei care preocupă clientul, să aleagă cel mai potrivit model de soluționare a acesteia. Deși o asemenea abordare cere mult timp, ea aduce rodul mult dorit. Atitudinea plină de încredere din partea clienților este principala recompensă pentru munca depusă. Datorită acestei abordări în organizarea muncii, compania „Documente.md” ocupă astăzi cele mai înalte poziții în reiting, lăsând departe în urmă firmele concurente.

Toate angajamentele asumate, organizația le îndeplinește calitativ, la timp și în volum deplin.

Alte caracteristici

Colectivul companiei este o echipă unită de profesioniști de înaltă clasă, capabilă să rezolve cele mai complexe probleme.

  • Toți clienții care solicită ajutor pot conta pe prestarea unor servicii de calitate. Fiecare client se bucură aici de o înaltă apreciere.
  • În îmbinare cu o gamă largă de servicii privind perfectarea locului permanent de trai în Republica Moldova sau a pachetului de acte, necesare pentru șederea temporară în țară, compania „Documente.md” oferă clienților săi cele mai accesibile și acceptabile condiții de perfectare a documentelor.

Având în vedere costul ridicat al unor asemenea servicii pe piață, anume ultimul factor reprezintă secretul cheie atât de atractiv pentru clienți. În același timp, acest criteriu de bază formează reputația companiei. Este cu adevărat plăcut să beneficiezi de servicii înalt calitative la prețuri fabulos de mici. De notat că la încheierea contractelor sunt discutate toate subtilitățile tranzacției, inclusiv, procedeele de plată. Astfel, plățile „adăugătoare”, pur și simplu, sunt excluse prin definiție.

Lista serviciilor prestate

În prezent, „Documente.md” ocupă poziția de lider printre companiile care prestează servicii intermediare la perfectarea cetățeniei moldovenești, a cetățeniei române. Mai mult ca atât, angajații companiei activează nu doar în aria Republicii Moldova, dar și realizează sarcini, raportate la afaceri de importanță statală. În lista acestora din urmă se numără:

  1. Asistență juridică. În special, astfel de servicii sunt necesare celora care solicită perfectarea cetățeniei române.
  2. Obținerea certificatelor originale de lipsă a antecedentelor penale.
  3. Perfectarea documentației de stare civilă.
  4. Aplicarea apostilei în documente.
  5. Reprezentarea intereselor în instanțele din Moldova și România.

În plus față de serviciile specificate, compania „Documente.md” dispune de propriul Call-centru, unde întregul personal urmează periodic cursuri de formare profesională.

Pentru informații apelați +373 22 005-555; +373 60 133-113

Ce este necesar pentru a obține permisul de ședere temporar sau permanent în Republica Moldova?

Pentru o perfectare urgentă este necesar un set standard de documente. Pachetul va conține:

  • actul de identitate (pașaportul cu viză de intrare);
  • certificatul migrantului (eliberat de Ministerul Afacerilor Interne);
  • cererea rudelor sau a altor persoane, autentificată de un notar;
  • copiile certificatelor de naștere și de căsătorie;
  • cazierul privind lipsa antecedentelor penale;
  • dovada de cazare inregistrată la notar.

Toate copiile, la fel, trebuie să fie autentificate notarial.

Compania „Documente.md” este disponibilă să contribuie la colectarea documentației necesare. Puteți afla mai multe detalii despre serviciile și prețurile respective pe site-ul oficial. Cel mai bine să contactați consultanții Call-centrului la +373 22 005-555, +373 60 133-113 (viber, whatsapp) care vă vor oferi informații cuprinzătoare la orice întrebare.

Articolul a fost util?
Evaluări totale: .
Evaluarea dvs.: .
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Youtube
FAQ

Întrebări frecvente

Cît timp trebuie de aşteptat pentru a primi paşaportul român?

După obţinerea actelor de stare civlă, paşaportul se poate obţine în 14 zile pentru paşaport biometric, valabil 5 ani, sau 2 ore pentru paşaport simplu temporar, valabil doar 1 an.

Am auzit că persoanele (născute dupa 19xx, din zona ABC, etc.) redobândesc cetăţenia română mai repede?

Din câte cunoaştem, nu există nici un criteriu legal sau oficial de prioritate a acordării cetăţeniei române. Aceste informaţii fie sunt doar zvonuri, fie doar anumite presupuneri, fără nici o bază care să le adeverească.

Când se depune jurământul de credinţă faţă de România?

În termen de 3 luni de la data comunicării ordinului preşedintelui ANC de acordare sau redobândire a cetăţeniei române, persoanele care dobândesc sau redobândesc cetăţenia română vor depune jurământul de credinţă faţă de România.

Momentan mă aflu în străinătate. Pot face paşaport român în ţara în care mă aflu?

Da. Paşaportul român se perfectează la orice Consulat al României din străinătate. Detalii puteți găsi pe siteul fiecărui consulat. (de ex. pentru Trieste: trieste.mae.ro)

Care sunt taxele consulare pentru transcrierea certificatelor de naştere şi a celor de căsătorie?

Puteţi găsi aici o listă a taxelor consulare: mae.ro

Am apărut în ordinele ANC, acum ce fac?

După apariţia în ordinul ANC, trebuie să depuneți jurământul în termen de 3 luni. Pentru aceasta trebuie să vă programaţi la orice Ambasadă/Consulat.

Dacă aţi solicitat stabilirea domiciliului în România, veţi depune jurământul la sediul ANC din Bucureşti, iar cei de la ANC vă vor progama automat pentru depunerea jurământului la Bucureşti.

Dacă aţi solicitat stabilirea domiciliului în străinătate, trebuie să vă programaţi pentru depunerea jurământului la cea mai apropiată Misiune Diplomatică a României, în funcţie de regiunea unde sunteţi domiciliat actualmente.

Dacă o persoană care deţine cetăţenia română cu viză de reşedinţa în România, a decedat, soţul/soţia (care la fel deţine cetăţenia cu reşedinţa în România), poate beneficia de un ajutor social din partea statului român?

Statul Român acordă un ajutor material de înmormântare. Găsiţi câteva detalii aici: evz.ro

La căutare pe site, apare o altă persoană cu acelaşi număr la dosar. Pot exista două persoane cu acelaşi număr al dosarului?

Pot exista două persoane cu număr identic al dosarului, dacă dosarele au fost depuse în ani diferiţi. Dacă dosarul pe care îl găsiţi a fost depus în acelaşi an, e posibil să fie o greşeală şi vă sfătuim să vă adresaţi la ANC pentru a lămuri situaţia, şi eventual, pentru a afla numărul corect al dosarului.

Cum aş putea obţine certificat de naştere şi căsătorie român?

Echipa Documente. md vă oferă asistenţă la procesul de transcriere al actelor de stare civilă (certificat de naştere/căsătorie) în Registrul de stare civilă al României, pentru mai multe detalii puteţi accesa siteul nostru la rubrica Cetăţenie Română, Transcrierea actelor de stare civilă.

Am certificat de naştere şi căsătorie român, dupa care am divorţat in Republica Moldova, ce fac acum?

Pentru România nu există certificat de divorţ sau deces, aparte, ci se aplică 2 ştampile pe verso la certificatul de naştere sau căsătorie, precum că persoana în cauză sa căsătorit şi respectiv a divorţat sau a decedat.

Echipa Documente. md vă oferă asistenţă la procesul de aplicare a menţiunilor de căsătorie şi divorţ/deces la Primăria Sector 1 Bucureşti sau la alte Primării de pe teritoriul României.

Cum pot obţine support material pentru copii, din România?

În cazul când sunteţi cetăţeni români şi sunteţi stabiliţi cu domiciliul în România, procedura pentru a primi suport material (alocaţie) este foarte simplă şi găsiţi detalii pe siteul nostrul, sau ne puteţi contacta pe numerele de telefoane afişate acolo.

În cazul când nu aveţi domiciliul stabilit în România, trebuie să vă perfectaţi cartea de identitate română (buletin), după care se poate de perfectat alocaţia pentru copii minori. Echipa Documente. md vă oferă consultanţă şi asistenţă în vederea obţinerii alocaţiilor şi indemnizaţiilor oferite copiilor minori, precum şi deschiderea contului bancar şi eliberearea ulterioară a cardului în decurs de 14 zile, pentru persoanele ce deţin buletin român de identitate. Echipa Documente. md vă poate oferi şi consultanţă în vederea perfectării buletinului de identitate.

Documente.md
Doresc să fiu apelat
Sunteți interesat de obținerea cetățeniei Republicii Moldova? Solicitați un apel.
Sending...
© 2024 documente.md
Designed with by Sequoia Digital