apostilarea-actelor-emise-de-republica-moldova
Apostilarea actelor emise de Republica Moldova
Programare pentru consultare la birou
Dreptul de a te afla legal în UE 180 de zile pe an
Dreptul de a te afla legal în UE 180 de zile pe an
Dreptul de a obține un permis de ședere pe teritoriul UE pe bază unui contract oficial de muncă
Dreptul de a obține un permis de ședere pe teritoriul UE pe bază unui contract oficial de muncă
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Asigurare și tratament european
Asigurare și tratament european
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Oportunitate de a studia la universități europene
Oportunitate de a studia la universități europene
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a obține rapid Visa E-2 în SUA
Dreptul de a obține rapid Visa E-2 în SUA
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Apostilarea documentelor în Republica Moldova de către specialiștii noștri se efectuează în conformitate cu aceste cerințe

Conform normelor de drept internațional, este necesară procedura de apostilare pentru legalizarea documentelor. Este efectuată de statul care a emis aceste documente. Acest lucru poate fi făcut numai de către instituțiile autorizate. Apostilarea documentelor în Republica Moldova de către specialiștii noștri se efectuează în conformitate cu aceste cerințe.

Vă puteți adresa personal autorităților competente pentru apostilarea documentelor. Sau puteți contacta compania noastră, iar specialiștii noștri se vor ocupa de această procedură. Astfel apostilarea documentelor se va efectua mult mai rapid, deoarece lucrăm în acest domeniu de mulți ani, știm cum să depunem documentele și la ce autorități să ne adresăm.

Ce este apostila

Aceasta este o formă de legalizare a unui document care se aplică acelor țări care au aderat la Convenția de la Haga din 1961. Apostila din Moldova respectă pe deplin cerințele acestei convenții. Această procedură este necesară pentru a confirma autenticitatea documentului la nivel internațional. De fapt, organele autorizate garantează autenticitatea sigiliilor și a semnăturilor pe un anumit document care va fi utilizat în alte țări.

Ce documente necesită apostilare

Compania noastră ajută la apostilarea documentelor precum:

  1. Orice acte de stare civilă. Mai mult, acest lucru se aplică certificatelor de căsătorie și naștere, cu condiția ca acestea să fie eliberate după data de 24.02.1998. Dar în ceea ce privește certificatele de deces, acestea trebuie emise în termen de trei luni înainte de data depunerii pentru această procedură.
  2. Cazierul judiciar, eliberat de subdiviziunile competente ale Ministerului Afacerilor Interne.
  3. Documente de studii (certificate și diplome eliberate de instituțiile de învățământ care au trecut acreditarea de stat). Adică, este necesară confirmarea fie de la Ministerul Educației, fie de la instituția de învățământ în sine.
  4. Documente autentificate notarial.
  5. Deciziile emise de autoritățile judiciare. Această categorie include toate deciziile emise atât de instanțe, cât și de procuratură, secretariat sau executori judecătorești.
  6. Documente pentru confirmarea experienței de muncă emise de Oficiul Național de Asigurări Sociale.
  7. Certificate medicale privind starea de sănătate. Acestea sunt semnate de instituții medicale specializate care examinează migranții, precum și de Centrul Național științifico-profilactic pentru Medicină Preventivă etc.
  8. Alte documente emise persoanelor fizice și juridice, dacă aceste acte necesită legalizare în conformitate cu prevederile Convenției de la Haga.

Ce este necesar pentru apostilare

Pentru legalizarea documentelor, sunt necesare originalele sau duplicatele acestora, la care solicitantul trebuie să atașeze buletinul de identitate. Compania noastră oferă asistență juridică în apostilare în baza unui contract și a unei procuri în cazul în care solicitantul se află în străinătate.

De ce merită să ne contactați

Compania Documente.md oferă nu numai servicii de apostilare. Vă vom ajuta să colectați documentele de stare civilă necesare, să obțineți cazierul judiciar. De asemenea, ne puteți contacta pentru consultanță juridică cu privire la obținerea cetățeniei române.

Noi încercăm să găsim o abordare individuală pentru fiecare client, oferind o gamă întreagă de servicii la prețuri accesibile.

Compania noastră se află în Chișinău. Ne puteți contacta la numerele de telefon enumerate pe site. Dacă cetățenii se află peste hotarele Republicii Moldova și doresc să ne solicite servicii de apostilare, aceștia pot perfecta o procură. Acest lucru se poate face la consulatul Republicii Moldova. Dacă consulatul nu se află în oraș, cetățenii pot contacta notarul țării în care locuiesc. O procură eliberată de un notar trebuie, deseori, apostilată. Dar acest lucru poate fi făcut chiar de notari.

Articolul a fost util?
Evaluări totale: .
Evaluarea dvs.: .
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Youtube
FAQ

Întrebări frecvente

Cît timp trebuie de aşteptat pentru a primi paşaportul român?

După obţinerea actelor de stare civlă, paşaportul se poate obţine în 14 zile pentru paşaport biometric, valabil 5 ani, sau 2 ore pentru paşaport simplu temporar, valabil doar 1 an.

Am auzit că persoanele (născute dupa 19xx, din zona ABC, etc.) redobândesc cetăţenia română mai repede?

Din câte cunoaştem, nu există nici un criteriu legal sau oficial de prioritate a acordării cetăţeniei române. Aceste informaţii fie sunt doar zvonuri, fie doar anumite presupuneri, fără nici o bază care să le adeverească.

Când se depune jurământul de credinţă faţă de România?

În termen de 3 luni de la data comunicării ordinului preşedintelui ANC de acordare sau redobândire a cetăţeniei române, persoanele care dobândesc sau redobândesc cetăţenia română vor depune jurământul de credinţă faţă de România.

Momentan mă aflu în străinătate. Pot face paşaport român în ţara în care mă aflu?

Da. Paşaportul român se perfectează la orice Consulat al României din străinătate. Detalii puteți găsi pe siteul fiecărui consulat. (de ex. pentru Trieste: trieste.mae.ro)

Care sunt taxele consulare pentru transcrierea certificatelor de naştere şi a celor de căsătorie?

Puteţi găsi aici o listă a taxelor consulare: mae.ro

Am apărut în ordinele ANC, acum ce fac?

După apariţia în ordinul ANC, trebuie să depuneți jurământul în termen de 3 luni. Pentru aceasta trebuie să vă programaţi la orice Ambasadă/Consulat.

Dacă aţi solicitat stabilirea domiciliului în România, veţi depune jurământul la sediul ANC din Bucureşti, iar cei de la ANC vă vor progama automat pentru depunerea jurământului la Bucureşti.

Dacă aţi solicitat stabilirea domiciliului în străinătate, trebuie să vă programaţi pentru depunerea jurământului la cea mai apropiată Misiune Diplomatică a României, în funcţie de regiunea unde sunteţi domiciliat actualmente.

Dacă o persoană care deţine cetăţenia română cu viză de reşedinţa în România, a decedat, soţul/soţia (care la fel deţine cetăţenia cu reşedinţa în România), poate beneficia de un ajutor social din partea statului român?

Statul Român acordă un ajutor material de înmormântare. Găsiţi câteva detalii aici: evz.ro

La căutare pe site, apare o altă persoană cu acelaşi număr la dosar. Pot exista două persoane cu acelaşi număr al dosarului?

Pot exista două persoane cu număr identic al dosarului, dacă dosarele au fost depuse în ani diferiţi. Dacă dosarul pe care îl găsiţi a fost depus în acelaşi an, e posibil să fie o greşeală şi vă sfătuim să vă adresaţi la ANC pentru a lămuri situaţia, şi eventual, pentru a afla numărul corect al dosarului.

Cum aş putea obţine certificat de naştere şi căsătorie român?

Echipa Documente. md vă oferă asistenţă la procesul de transcriere al actelor de stare civilă (certificat de naştere/căsătorie) în Registrul de stare civilă al României, pentru mai multe detalii puteţi accesa siteul nostru la rubrica Cetăţenie Română, Transcrierea actelor de stare civilă.

Am certificat de naştere şi căsătorie român, dupa care am divorţat in Republica Moldova, ce fac acum?

Pentru România nu există certificat de divorţ sau deces, aparte, ci se aplică 2 ştampile pe verso la certificatul de naştere sau căsătorie, precum că persoana în cauză sa căsătorit şi respectiv a divorţat sau a decedat.

Echipa Documente. md vă oferă asistenţă la procesul de aplicare a menţiunilor de căsătorie şi divorţ/deces la Primăria Sector 1 Bucureşti sau la alte Primării de pe teritoriul României.

Cum pot obţine support material pentru copii, din România?

În cazul când sunteţi cetăţeni români şi sunteţi stabiliţi cu domiciliul în România, procedura pentru a primi suport material (alocaţie) este foarte simplă şi găsiţi detalii pe siteul nostrul, sau ne puteţi contacta pe numerele de telefoane afişate acolo.

În cazul când nu aveţi domiciliul stabilit în România, trebuie să vă perfectaţi cartea de identitate română (buletin), după care se poate de perfectat alocaţia pentru copii minori. Echipa Documente. md vă oferă consultanţă şi asistenţă în vederea obţinerii alocaţiilor şi indemnizaţiilor oferite copiilor minori, precum şi deschiderea contului bancar şi eliberearea ulterioară a cardului în decurs de 14 zile, pentru persoanele ce deţin buletin român de identitate. Echipa Documente. md vă poate oferi şi consultanţă în vederea perfectării buletinului de identitate.

Documente.md
Doresc să fiu apelat
Sunteți interesat de obținerea cetățeniei Republicii Moldova? Solicitați un apel.
Sending...
© 2024 documente.md
Designed with by Sequoia Digital