După obținerea actelor de stare civlă, pașaportul se poate obține în 14 zile pentru pașaport biometric, valabil 5 ani, sau 2 ore pentru pașaport simplu temporar, valabil doar 1 an.
O parte obligatorie a multor proceduri civile este colectarea și depunerea pachetului de documente. Fără aceasta, este imposibilă obținerea pașaportului cetățeanului Republicii Moldova, legalizarea moștenirii sau căsătoriei cu un cetățean străin. Este o sarcină foarte dificilă pentru o persoană care nu s-a confruntat niciodată cu subtilitățile perfectării adeverințelor și certificatelor, astfel colectarea actelor necesare de sine stătător devine o adevărată povară.
Cu ajutorul profesioniștilor responsabili care activează la Compania Documente.md acest proces dificil devine mult mai simplu. De-a lungul anilor de activitate pe piața Republicii Moldova, compania Documente.md a atins culmile succesului, dobândindu-și o reputație excelentă. Rating-urile recente arată că Centrul unic de Documente s-a afirmat definitiv pe poziția de lider în domeniu.
Oportunități convenabile
Sarcina principală a companiei noastre este de a presta servicii de calitate. Angajăm doar profesioniști înalt calificați, capabili să găsească prompt soluția optimă chiar și în cele mai dificile situații. Aflându-ne în proces de perfecționare continuă, astăzi putem oferi o gamă largă de servicii. Documente.md este gata să ofere asistență juridică celora care se pregătesc să dobândească cetățenia Republicii Moldova în cel mai scurt timp posibil. Este convenabil să colaborezi cu Documente.md, deoarece noi asigurăm:
- înalta calitate a muncii efectuate;
- operativitatea;
- respectarea termenilor de executare a comenzii;
- prețuri loiale pentru serviciile prestate;
- abordarea individuală a problemei fiecărui client;
- o gamă largă de servicii, inclusiv perfectarea procurilor și traducerea documentelor,
- o echipă din 40 de persoane care acționează cu eforturi cumulate.
Centrul unic de Documente Documente.md activează în principal pe piața internă a Republicii Moldova, dar oferă de asemenea și o gamă completă de servicii persoanelor din țările CSI. Puteți comanda de la distanță orice document din arhivele Moldovei sau acte de stare civilă de la organele competente. Pentru aceasta nu este necesar să veniți în țară, deoarece puteți perfecta totul prin procură.
Lista documentelor
Pentru a deveni cetățean al Republicii Moldova, trebuie să pregătiți un pachet întreg de acte. Să țineți cont de faptul că toate certificatele și adeverințele trebuie traduse în limba română și autentificate la notar. Pachetul obligatoriu include următoarele documente:
- Certificatul de naștere al solicitantului
- Certificatul de căsătorie / divorț (după caz)
- Buletinul de identitate
- Pașaportul de străinătate
- Cazierul judiciar din țara a cărei cetățean este solicitantul
- Cazierul judiciar din Republica Moldova
- Certificatele de naștere ale copiilor minori (după caz)
- Pașapoartele minorilor (după caz)
- Certificatul de naștere / deces / căsătorie / divorț al părinților / bunicilor (după caz)
Posibil să fie o listă incompletă de documente, fiecare caz este individual și este examinat aparte.
La fel, puteți solicita cetățenia Republicii Moldova în baza unei procuri, fiind în afara țării.
Cum perfectăm o procură
Pentru a perfecta procura, mergem în vizită la notar. Textul acordului poate fi solicitat prin e-mail, iar specialiștii noștri vor trimite un model cât mai curând posibil. De asemenea, trebuie avut în vedere faptul că pentru cetățenii țărilor europene care sunt părți la Convenția de la Haga, o procură trebuie să fie eliberată cu o apostilă; pentru documentele din Rusia și Ucraina, apostila nu este obligatorie.
Compania „Documente.md” dispune de un întreg arsenal de posibilități, dar punctual forte al agenției noastre sunt specialiști bine pregătiți. Pentru ei nu există sarcini prea dificile, deoarece vor găsi întotdeauna soluția potrivită. Fiecare client care apelează la noi după ajutor este o persoană importantă. Puteți contacta specialiștii noștri:
- prin intermediul rețelelor sociale;
- la telefon;
- prin e-mail.
Pentru confortul clienților noștri, funcționează Call-Centrul, luni — sâmbăta de la 9.00 — 18.00, sîmbătă 9.00 — 14.00.
Consultanții noștri vor răspunde competent la orice întrebare și vor oferi informații actualizate.