+373 22 005-555

Programul de redobândire a cetățeniei României permite să deveniți cetățeni ai Uniunii Europene. Orice rude până în generația III, anume părinții, buneii, străbunii, născuți până la 28.06.1940 pe teritoriul românesc este șansa de a dobândi legal cetățenia României.

Pentru aceasta va trebui să primiți certificatul de naștere acestei rude. La fel este necesar să perfectați anumite acte.

Actele necesare

Programul de redobândire a cetățeniei permite să deveniți automat cetățean al Uniunii Europene. Autoritățile României s-au străduit să simplifice la maxim procedura de perfectare a pașaportului și primire a certificatului de cetățean al României. La începutul procesului este necesar de perfecta un set de acte pentru dosar

Pachetul inițial de acte include:

  • certificatele de stare civilă (originale/copii);
  • informațiile din actele de stare civilă (în cazul în care actele lipsesc);
  • procura.

Un partener sigur în primirea pașaportului românesc este avocatul. Colaboratorii companiei DOCUMENTE.MD dispun de toate cunoștințele necesare și de o vastă experiență în acest domeniu. Fiecare client al companiei noastre este mulțumit de colaborare, deoarece noi acordăm asistență la nivel profesional înalt. Specialiștii noștri verifică minuțios toate actele prezentate și soluționează operativ toate problemele apărute în procesul de dobândire a cetățeniei României.

Pentru redobândirea cetățeniei României este necesar următoarele acte:

  • Pașaportul internațional (original) și copia legalizată de notar.
  • Buletinul de identitate (original) și copia legalizată de notar.
  • Originalul certificatului de cazier judiciar din România.
  • Originalul certificatului de cazier judiciar din țara de reședință.
  • Certificatul de naștere originalul și copia legalizată de notar.
  • Certificatul de căsătorie sau divorț originalul și copia legalizată de notar.
  • Copiile legalizate a certificatelor de naștere / deces ale părinților solicitantului.
  • Certificatul de căsătorie sau divorț al părinților — originalul și copia.
  • Copia legalizat[notarial a certificatului de căsătorie / divorț a buneilor — copia.
  • Declarația personală autentificată de notar, în care este indicată că nu ați mai depus cerere pentru redobândirea cetățeniei României.
  • Cererea autentificată notarial, în care este indicat dacă domiciliul este păstrat în altă țară sau va fi în România.

Atrageți atenția, în certificatul de naștere a rudei, obligatoriu trebuie să fie indicate locul și data nașterii rudei. Toate numele de familie din toate certificatele trebuie să coincidă întocmai, nu sunt admise greșelile de tipar. În cazul când lipsesc careva date solicitantul prezintă acte doveditoare, în care este indicat faptul schimbării numelui sau prenumelui. O astfel de situație cel mai des apare la evreii din Basarabia.

Specialiștii companiei sunt gata să fie un intermediar sigur în dobândirea cetățeniei românești. Profesionalii noștri vă vor ajuta să primiți pașaportul pe cale legală. Avocații cu o mare experiență de lucru știu exact cum să strângă, cum să verifice și cum să depună dosarul pentru redobândirea cetățeniei României. Dacă aveți nevoie de juriști de încredere pentru depunerea actelor, puteți cu siguranță să apelați la serviciile companiei noastre DOCUMENTE.MD.

După verificarea dosarului și plecarea la București pentru depunerea dosarului, specialiștii noștri pregătesc traducerea în română și înregistrarea corespunzătoare. La data indicată trebuie să depuneți dosarul, fiind însoțiți de juristul nostru companiei noastre. După aceasta dosarului dumneavoastră i se atribuie un număr și începe procedura de redobândire a cetățeniei României.

În actul părinților trebuie să fie incluși și copiii, care pretind la redobândirea cetățeniei. Dacă copiii au ajuns la majorat ei vor depune actele personal. Termenul pentru publicarea în ordin este de 24-27 luni.

Dobândirea cetățeniei României este un proces destul de anevoios și responsabil. Ca actele să fie primite trebuie să fie exclusă orice greșeală. Consultația unor juriști experimentați și care cunosc acest proces vă va ajuta să acționați corect și să excludeți multe greșeli.

Acțiunile după depunerea dosarului

După ce au fost depuse actele, se începe lucrul activ al juriștilor companiei. Specialiștii verifică înregistrarea actelor în baza de date. Foarte des la înregistrarea dosarului mulți clienți admit greșeli. La corectarea lor este nevoie de foarte mult timp, de multe ori și 4-6 luni.

În cazul existenței a careva probleme juriștii companiei expediază cereri în instanțele și arhivele de stat ale României, responsabile pentru verificarea datelor personale ale solicitantului. În continuare autoritățile din România expediază dosarul la Agenția Națională pentru Cetățenie (ANC). Se întâmplă ca din cauza volumului mare de lucru dosarul nu este înregistrat. În așa caz ANC poate fi acționată în instanță. Este exact ceea ce fac juriștii noștri în cazul unor întârzieri în înregistrarea și verificarea actelor.

Dosarul solicitantului poate mult timp să stea fără nici o treabă, dacă ANC nu va primi răspuns la timp la scrisorile sale. În așa caz examinarea dosarului pentru cetățenie poate dura 3-4 ani. Pentru a evita examinarea îndelungată a dosarului trebuie să vă adresați juriștilor-profesionali cu experiență. Compania noastră vă propune o calitate înaltă a serviciilor pentru dobândirea cetățeniei României și asistență juridică operativă.

Atrageți atenția, după depunerea dosarului, datele solicitantului cetățeniei apar în ordin. Pe site-ul companiei puteți verifica informația despre ordine.

Pe site de asemenea puteți completa un formular, care vă va permite ulterior să primiți înștiințarea despre faptul că a fost publicat ordinul cu numele dumneavoastră. În formularul respectiv de pe site solicitantul indică emailul său, pe care va fi expediată înștiințarea.

După publicarea ordinului solicitantului pe adresa de domiciliu este expediat un pachet sigilat cu acte. Primirea actelor durează aproximativ 2-3 săptămâni. La pachetul cu acte este anexată o notificare scrisă despre faptul că solicitantul obligatoriu trebuie să depună jurământul de credință statului român în termen de 6 luni. Însă dacă actele nu vor ajunge pe adresa de domiciliu a solicitantului, juriștii noștri vor interveni cu o cerere la ANC. Se întâmplă să nu fiți înregistrați pentru depunerea jurământului dacă lipsește exemplarul dosarului. Juriștii noștri vă vor acorda asistență profesională calitativă în această problemă.

Particularitățile jurământului românesc

Jurământul de credință României este un proces, care necesită o atenție aparte. Pentru depunerea jurământului vă puteți înregistra online pe site-ul econsulat.ro. După trebuie să vă prezentați la consulatul României în țara în care locuiți în momentul respectiv. Depunerea jurământului are loc la Consulatul României.

Depunerea jurământului necesită cunoașterea limbii române, din acest motiv este important să învățați această limbă înainte de această procedură importantă. În ziua depunerii jurământului este eliberat certificatul de cetățean al României. Exact așa certificate vor primi și copiii minori ai solicitantului.

Certificatul de naștere românesc

După depunerea jurământului este necesar de a perfecta actele românești — certificatele de naștere, căsătorie sau divorț. La fel este necesar a primi și certificatele de naștere românești pentru copii. Actele pot fi perfectate atât de sine stătător cât și prin procură.

Imediat ce veți avea toace actele necesare, puteți perfecta buletinul de identitate românesc. Puteți să solicitați serviciile de perfectare a vizei de reședință. Copiii până la 14 ani nu primesc buletinul de identitate. Ei pot perfecta doar pașaportul străin.

Pașaportul străin românesc

La București perfectarea pașaportului durează aproximativ 2 săptămâni. Însă la eliberare solicitantul trebuie să se prezinte personal. Dacă acest lucru este imposibil, va fi necesar de perfectat procură pe numele juristului. Specialistul companiei va primi în locul dumneavoastră pașaportul și îl va transmite personal.

Procedura de redobândire a cetățeniei românești nu este una simplă. În acest proces este foarte importantă asistența profesională calitativă a juriștilor competenți. Solicitarea ajutorului specialiștilor competenți va permite să evitați multe greșeli și să primiți la timp pașaportul românesc.

Dacă veți apela la companii neverificate sau birouri de avocați puteți da de escrocherie. Pentru a evita acest lucru, nu aveți încredere în firmele despre care nu cunoașteți nimic.

Articolul a fost util?
4.7
Evaluări totale: 1143.
Evaluarea dvs.: .
Documente.md
Lasă o solicitare
Sending...