+373 22 005-555
Str. Ismail, 98/4 +373 22 005-555
Ro Ru
Documente.md

Obținerea buletinului românesc

Programare pentru consultare la birou
Dreptul de ședere în Uniunea Europeană
Dreptul de ședere în Uniunea Europeană
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Dreptul de a deschide conturi în băncile europene
Asigurare și tratament european
Asigurare și tratament european
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Dreptul de a desfășura afaceri în Uniunea Europeană
Oportunitate de a studia la universități europene
Oportunitate de a studia la universități europene
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Dreptul de a cumpăra bunuri imobiliare în Uniunea Europeană
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Obținerea buletinului românesc. Un buletin se eliberează tuturor cetățenilor români, care au împlinit vârsta de paisprezece ani.

Ce date conține un buletin

Pentru a evita posibilele confuzii, trebuie să știți cum arată buletinul unui cetățean român.

Actul de identitate european este realizat sub forma unei cărți de identitate din plastic. Documentul are o fotografie a proprietarului și, de asemenea, include toate datele personale, și anume:

Funcția principală a acestui act este de a confirma identitatea posesorului, valabil nu numai în țara în care a fost emis, ci și în întreaga Uniune Europeană. În plus, buletinul se consideră a fi documentul principal, în țările membre ale AELS — Asociația Europeană de Liber Schimb, din care fac parte următoarele țări: Norvegia, Liechtenstein, Elveția. Puteți prezenta documentul în țările pitice din Europa: Muntenegru, Monaco.

Întrucât acordurile relevante au fost încheiate între România și Moldova din 2015, buletinul românesc are forță juridică la trecerea frontierei între aceste două state.

Beneficiile buletinului românesc

Având la dispoziție acest act, aveți dreptul de:

Documentele necesare

Înainte de a primi buletinul românesc, trebuie să aveți grijă cum alegeți locul de înregistrare al domiciliului. De cele mai multe ori, pentru acest serviciu, se stabilește un contract de închiriere direct între proprietarul imobilului și chiriașul.

Pachetul standard de documente include:

Dacă se solicită eliberarea unui buletin pentru un minor român, atunci va fi necesar să se pregătească:

Dacă pentru unele dintre aceste documente este nevoie de traducere, atunci acestea trebuie să fie certificate de către un notar autorizat.

Toate documentele au nevoie de verificarea prealabilă, altfel vizita în România pentru a obține buletinul românesc s-ar putea să nu fie una de succes.

Pentru a preveni acest lucru, majoritatea celor care au nevoie de serviciile unor experți în domeniu, solicită ajutorul companiei noastre Documente.md.

Unde se depun actele pentru obținerea buletinului?

Este clar că solicitanții unui buletin românesc sunt preocupați de întrebarea unde să depună actele. Toate documentele trebuie depuse la secția de poliție la locul de înregistrare, cu achitarea taxei de stat în prealabil.

Apoi se face poza pentru actul de identitate și se așteaptă rezultatul procesării datelor cu caracter personal, iar când buletinul este gata, procedură care poate dura 30-40 zile, acesta poate fi ridicat de la ghișeu. Această procedură poate fi încredințată avocaților companiei Documente.md prin întocmirea unei procuri la un notar.

Buletinului românesc

Informație importantă: Atunci când se solicită un pașaport românesc fără a deține un buletin românesc, solicitantul primește automat statutul de cetățean român care locuiește în străinătate. Aceasta înseamnă că la rubrica “domiciliu” va fi indicată țara de locație permanentă a persoanei. În cazul în care se perfectează apoi un buletin, pașaportul român va deveni deja nevalid.

Costuri de perfectare și condiții

În ceea ce privește costul serviciilor oferite de compania Documente.md, acestea variază, pentru că depind de locul de înregistrare, precum și de termenul de perfectare.

Buletinul românesc este valabil pentru următoarele grupuri de persoane:

Când este necesară preschimbarea unui cărți de identitate:

Persoanelor care au dificultăți în a înțelege subtilitățile legale ale procesării documentelor personale, le sugerăm să apeleze serviciile juridice ale companiei Documente.md.

Personalul nostru calificat vă va asista în procesul de formare al dosarului necesar, va verifica veridicitatea actelor și le va pregăti minuțios, pentru a fi depuse la autoritățile corespunzătoare.

Dacă țineți la timpul dvs. și aveți nevoie de acte românești într-o perioadă restrânsă de timp, știi la cine să apelezi!

Specialiștii noștri sunt mereu pregătiți să vă ofere sfaturi, la telefon, și nu doar.

Apelați-ne! Suntem bucuroși să oferim asistență profesională tuturor!

Articolul a fost util?
Evaluări totale: .
Evaluarea dvs.: .
Te ajutăm sa obții documente necesare
Solicită un apel direct aici:
Sending...
Youtube
Video Preview Documente.md este o Companie juridică — Operator de date cu caracter personal Video Preview Obține Cetățenia Română cu Documente.md — Simplu, Rapid și Sigur!
FAQ

Întrebări frecvente

Cît timp trebuie de așteptat pentru a primi pașaportul român?

După obținerea actelor de stare civlă, pașaportul se poate obține în 14 zile pentru pașaport biometric, valabil 5 ani, sau 2 ore pentru pașaport simplu temporar, valabil doar 1 an.

Am auzit că persoanele (născute dupa 19xx, din zona ABC, etc.) redobândesc cetățenia română mai repede?

Din câte cunoaștem, nu există nici un criteriu legal sau oficial de prioritate a acordării cetățeniei române. Aceste informații fie sunt doar zvonuri, fie doar anumite presupuneri, fără nici o bază care să le adeverească.

Când se depune jurământul de credință față de România?

În termen de 3 luni de la data comunicării ordinului președintelui ANC de acordare sau redobândire a cetățeniei române, persoanele care dobândesc sau redobândesc cetățenia română vor depune jurământul de credință față de România.

Momentan mă aflu în străinătate. Pot face pașaport român în țara în care mă aflu?

Da. Pașaportul român se perfectează la orice Consulat al României din străinătate. Detalii puteți găsi pe siteul fiecărui consulat. (de ex. pentru Trieste: trieste.mae.ro)

Care sunt taxele consulare pentru transcrierea certificatelor de naștere și a celor de căsătorie?

Puteți găsi aici o listă a taxelor consulare: mae.ro

Am apărut în ordinele ANC, acum ce fac?

După apariția în ordinul ANC, trebuie să depuneți jurământul în termen de 3 luni. Pentru aceasta trebuie să vă programați la orice Ambasadă/Consulat.

Dacă ați solicitat stabilirea domiciliului în România, veți depune jurământul la sediul ANC din București, iar cei de la ANC vă vor progama automat pentru depunerea jurământului la București.

Dacă ați solicitat stabilirea domiciliului în străinătate, trebuie să vă programați pentru depunerea jurământului la cea mai apropiată Misiune Diplomatică a României, în funcție de regiunea unde sunteți domiciliat actualmente.

Dacă o persoană care deține cetățenia română cu viză de reședința în România, a decedat, soțul/soția (care la fel deține cetățenia cu reședința în România), poate beneficia de un ajutor social din partea statului român?

Statul Român acordă un ajutor material de înmormântare. Găsiți câteva detalii aici: evz.ro

La căutare pe site, apare o altă persoană cu același număr la dosar. Pot exista două persoane cu același număr al dosarului?

Pot exista două persoane cu număr identic al dosarului, dacă dosarele au fost depuse în ani diferiți. Dacă dosarul pe care îl găsiți a fost depus în același an, e posibil să fie o greșeală și vă sfătuim să vă adresați la ANC pentru a lămuri situația, și eventual, pentru a afla numărul corect al dosarului.

Cum aș putea obține certificat de naștere și căsătorie român?

Echipa Documente.md vă oferă asistență la procesul de transcriere al actelor de stare civilă (certificat de naștere/căsătorie) în Registrul de stare civilă al României, pentru mai multe detalii puteți accesa siteul nostru la rubrica Cetățenie Română, Transcrierea actelor de stare civilă.

Am certificat de naștere și căsătorie român, dupa care am divorțat in Republica Moldova, ce fac acum?

Pentru România nu există certificat de divorț sau deces, aparte, ci se aplică 2 ștampile pe verso la certificatul de naștere sau căsătorie, precum că persoana în cauză sa căsătorit și respectiv a divorțat sau a decedat.

Echipa Documente.md vă oferă asistență la procesul de aplicare a mențiunilor de căsătorie și divorț/deces la Primăria Sector 1 București sau la alte Primării de pe teritoriul României.

Cum pot obține support material pentru copii, din România?

În cazul când sunteți cetățeni români și sunteți stabiliți cu domiciliul în România, procedura pentru a primi suport material (alocație) este foarte simplă și găsiți detalii pe siteul nostrul, sau ne puteți contacta pe numerele de telefoane afișate acolo.

În cazul când nu aveți domiciliul stabilit în România, trebuie să vă perfectați cartea de identitate română (buletin), după care se poate de perfectat alocația pentru copii minori. Echipa Documente.md vă oferă consultanță și asistență în vederea obținerii alocațiilor și indemnizațiilor oferite copiilor minori, precum și deschiderea contului bancar și eliberearea ulterioară a cardului în decurs de 14 zile, pentru persoanele ce dețin buletin român de identitate. Echipa Documente.md vă poate oferi și consultanță în vederea perfectării buletinului de identitate.

Documente.md Logo
Doresc să fiu apelat
Sunteți interesat de obținerea actelor românești? Solicitați un apel.
© 2024 Documente.md
Designed with by Sequoia Digital