+373 22 005-555
Str. Ismail, 98/4 +373 22 005-555
Ro Ru

După ceremonia oficială a jurământului de credință, care face parte integrantă din întregul proces de dobândire a cetățeniei, solicitantului i se eliberează un certificat românesc. Și apoi apare imediat întrebarea dacă ar trebui să-și perfecteze pașaportul intern (buletinul) sau dacă se poate limita la pașaportul internațional. Să încercăm să înțelegem avantajele ambelor opțiuni.

Avantajele unui pașaport cu viză de reședință în România

Soluția la această problemă depinde în mare măsură de stilul de viață al titularului documentului și de activitatea acestuia. De exemplu, legislația română prevede că persoanele cu cetățenia țării pot trăi fără obstacole timp de cinci ani pe teritoriul țării și, de asemenea, să o părăsească oricând. În același timp, nu li se cere să aibă un anumit termen de ședere, iar în pașaport nu se pune o mențiune despre mișcări. Alte beneficii ale unui pașaport intern (buletin) includ următoarele avantaje:

Pentru a utiliza fără limită toate oportunitățile enumerate, trebuie să aveți o viză de reședință în orice colț al României și vă oferă dreptul de a primi buletinul. Mai mult, deținătorul cărții de identitate nu este obligat să aibă proprietăți imobiliare, adică vă puteți înregistra la rude sau prieteni.

Importanța asistenței profesionale

Companiile specializate, care prestează servicii la perfectarea și susținerea procedurii de obținere a cetățeniei române sunt gata să ofere asistență multilaterală și în problema vizei de reședință. Mulți cetățeni pragmatici consideră că este necesar să aibă un pașaport intern, deoarece după obținerea acestuia este mai ușor să obțină pașaportul internațional.

Nu sunt rare cazurile, ca titularii unui pașaport român au viză de reședință rusească. La trecerea frontierei, astfel de persoane trezesc un interes crescut în rândul polițiștilor de frontieră, concretizând cetățenia acestui cetățean. Dar, dacă persoana are o viză de reședință românească, astfel de situații incidentale sunt excluse, deoarece în pașaport este indicată o adresă concretă. Prin urmare, deținerea unui alt pașaport internațional nu mai interesează pe autoritățile de control.

Ajutorul profesioniștilor în rezolvarea unor astfel de probleme complicate este de neprețuit. În primul rând, implicarea specialiștilor simplifică chiar procedura de obținere a documentului principal și, în al doilea rând, reduce semnificativ timpul. În proces sunt implicați avocați, ajutând la formarea pachetului de documente necesare și asigurarea traducerii lor în limba română. În plus, firma care și-a asumat anumite obligații va fi interesată de emiterea cât mai rapidă a ordinului. Prin urmare, va urmări soluționarea acestei probleme. Apropo, puteți afla despre emiterea ordinului prin serviciul companiei. În acest fel, puteți completa formularul sau puteți modifica datele. La emiterea ordinului, solicitantul pentru obținerea statutului de cetățean al României va primi o notificare corespunzătoare prin e-mail.

Articolul a fost util?
Evaluări totale: .
Evaluarea dvs.: .
Documente.md Logo
Doresc să fiu apelat
Sunteți interesat de obținerea actelor românești? Solicitați un apel.
© 2024 Documente.md
Designed with by Sequoia Digital