DOCUMENTE.MD este o companie juridica, care de 17 ani ajută oamenii să își realizeze potențialul și să își deschidă noi oportunități în viață, oferind servicii juridice profesionale pentru cetățenii români (europeni) și moldoveni.
Am început să creștem dinamic din 2018, când ne-am propus promovarea Brandului și am implementat noi instrumente de vânzări și marketing. Aveam doar 3 persoane în echipă, acum avem peste 50 de angajați și continuăm să creștem și să recrutăm profesioniști în echipă.
De-a lungul anilor, clienții noștri au devenit peste 100 000 de persoane, iar aprecierea lor este de 4,8 puncte din 5.
Ne-am stabilit un obiectiv ambițios pentru acest an — să creștem de 2 ori!
Obiectivul nostru ne îndeamnă acum să găsim un SPECIALIST INCREDIBIL pentru rezultate explozive!
Dacă drumul nostru te-a inspirat și ești pregătit să faci parte din echipă și să te dezvolți alături de noi, atunci ACEASTĂ poziție este pentru tine!
Ce responsabilități va avea SPECIALISTUL INCREDIBIL:
- Promovarea companiei și a serviciilor sale în rețelele sociale
- Elaborarea unui plan de conținut (organizarea procesului de filmare, filmarea story/reels, atât în format de producție foto/video)
- Lucrul cu programe-editori foto și video
- Generarea de conținut și design în editori grafici
- Crearea de fotografii și clipuri video pentru publicitatea targhetată
- Atragerea de abonați și creșterea audienței prin materiale creative
Ce te va ajuta sa fii cel mai INCREDIBIL SPECIALIST:
- Cunoașterea aplicațiilor mobile pentru editare foto și video;
- Abilitatea de a lucra în Figma, Photoshop și CANVA;
- Abilitatea de a lucra cu o cantitate mare de informații;
- Abilități de scriere și redactare a textelor in limbile romana si rusa;
- Cunoștințe în domeniul de analiză rezultate marketing;
- Cunoștințe în domeniul de planificare și task management;
- Creativitate și abilități de comunicare si prezentare;
- Experiență în domeniu de minim 1 an.
Caracteristici personale:
- Responsabilitate
- Finalitate (dorința de a atinge obiective și de a se realiza în aceste obiective)
- Orientarea către client
- Încredere în sine și în rezultatele sale
- Inteligența emoțională
- Munca în echipă (organizarea și repartizarea sarcinilor între angajați)
- Multitasking
- Capacitatea de a stabili prioritățile sarcinilor
- Sistematic (organizarea proceselor, controlul termenelor limită)
- Toate echipamentele necesare, condiții de lucru confortabile — garantăm!
- Salariu negociabil, de la 10.000 lei + bonusuri avantajoase, ținând cont de obiectivele KPI stabilite.
- Program de lucru: Full-Time (în birou)
- Oportunitate de a te dezvolta într-o echipă de profesioniști alături de colegi entuziaști; Muncă de care să fii mândru.
- O echipă tânără și prietenoasă, o atmosferă de lucru favorabilă performanței.
- Investiție în dezvoltarea profesională și personală.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, trimite CV: [email protected]