Ce te va ajuta să ai succes:
- Studii medii (studiile superioare vor constitui un avantaj)
- Abilități de operare PC
- Cunoașterea limbii române și ruse la nivel de comunicare avansată
- Dicție bună și exprimare coerentă
- Capacități analitice și logică bine dezvoltată
- Experiență în vânzări prin telefon (constituie un avantaj)
- Dorința de învățare și perfecționare continuă
- Politețe și răbdare în ascultare
Cum vei contribui?
- Vei prelua apeluri telefonice și vei stabili programări
- Vei oferirea informație relevantă și corectă despre serviciile companiei și vei atrage noi clienți
- Vei colecta și înregistra solicitări parvenite de la clienți
- Vei asigurarea satisfacția clientului, prin urmărirea calității lucrului efectuat cât și realizarea target-ului stabilit
Crezi că ți se potrivește? Iată ce îți oferim:
- Echipă profesionistă și prietenoasă
- Condiții de lucru excelente într-un birou amplasat în centrul orașului
- Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță în raport cu efortul depus
- Dezvoltare personală și perspectiva unei cariere de succes
- Training de inițiere, unde vei afla tot ce ai nevoie pentru a face performanță